MUTIARA KATA..


NABI MUHAMMAD S.A.W. PERNAH BERSABDA:

"BUKANLAH KEMULIAAN ITU DENGAN MEMAKAI PAKAIAN CANTIK DAN BERSEGAK, TETAPI IA ADALAH DENGAN KETENANGAN (SOPAN SANTUN) DAN MERENDAH DIRI."

-RIWAYAT AD-DAILAMI-


Permata Agama yang diredhai ALLAH..


Saturday, October 3, 2009

Berakhir Sudah..


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, yang Maha Menghidupkan dan Mematikan semua makhluk.

Seinfiniti kesyukuran ke hadrat Allah Taala kerana memberikan saya peluang untuk menaip serba sedikit meski tidak tahu apa tujuan dan motif entry saya kali ini. =>

Cumanya, alhamdulillah, saya baru sahaja selesai menduduki peperiksaan last paper pagi tadi. Syukur, segalanya dipermudahkan. Tinggal sahaja tawakal kepadaNya atas segala usaha yang dilakukan dan semestinya segalanya atas ketentuan dan rezeki yang Dia tentukan.

Jutaan ucapan terima kasih, syukron jazilan, thank you, arigato buat semua pensyarah yang mengajar saya:

-Mathematics: Madam Siti Paridah.
-Statistics: Madam Nor Akmar.
-Accounting: Madam Husnamaria.
-Basic Themes of Al-Quran (BTQ): Madam Farhah.
-Computer: Madam Noor Shafini.
-English: Miss Zaidatul (W), Madam Zuraiya (LS) and Miss Izyanie (R).

Jazakumullah Khairan Kathira.. Semoga Allah tidak memberi hijab untuk saya menerima ilmu dari kalian..

Tidak lupa juga buat 'guru2' saya secara tidak langsung.. Dormmate and classmate.. =) Sahabat2 Darul Quran yang berada jauh di PJ. Walaupun jauh, masih boleh tanya lagi soalan Math..huhu..

Jazakillah buat satu-satunya kakak kandung, Kak Asma' yang sentiasa memberikan sokongan, temankan study dan belanja makan Sate Kajang malam tadi..he.. Mak dan Bapak yang sentiasa berikan kata-kata semangat.. Thanx a lot..

Walaupun peperiksaan fasa terawal sudah berakhir, namun dalam menuntut ilmu, tiada pengakhirannya. Moga kita semua diberikan natijah yang cemerlang di dunia dan di akhirat...

Wallahu a'lam. Salam Juang dari saya..



No comments: