MUTIARA KATA..


NABI MUHAMMAD S.A.W. PERNAH BERSABDA:

"BUKANLAH KEMULIAAN ITU DENGAN MEMAKAI PAKAIAN CANTIK DAN BERSEGAK, TETAPI IA ADALAH DENGAN KETENANGAN (SOPAN SANTUN) DAN MERENDAH DIRI."

-RIWAYAT AD-DAILAMI-


Permata Agama yang diredhai ALLAH..


Thursday, September 17, 2009

Walimah dan Urus..



InsyaAllah, kepada bekas pelajar-pelajar KOSTAQ BESUT, 1st and 2nd batch, kita akan mengadakan Jamuan Hari Raya yang mana turut bersama kita guru-guru, ustaz-ustaz, ustazah-ustazah yang kita rindui.. =( insyaAllah..


Maklumat program seperti yang tertera di atas. Sebarang pengesahan kehadiran, boleh dibuat melalui nama yang tertera (hari ni last day ye..).

Barangsiapa yang tidak dapat hadir sekalipun, tetapi ingin memberikan sumbangan, amatlah dialu-alukan..

Saya dengan ini merakamkan rasa sedih dan terkilan kerana tidak dapat bersama-sama sahabat dan sahabiah sekalian pada hari tersebut kerana saya terpaksa menduduki Peperiksaan Akhir Sem bermula dari 24hb September ini. Di kesempatan ini, saya mengharapkan doa dari kalian semua untuk kejayaan saya di dunia dan di akhirat serta dipermudahkan untuk menghadapi ujian dariNya.

Akhir kalam, sama-sama lah kita memanfaatkan Ramadhan yang masih berbaki. SALAM MUHASABAH DIRI dan SALAM 'AIDILFITRI. Moga kedatangan Syawal, memberi sejuta keinsafan dalam diri kita.

Jazakumullah Khairan Jaza'. Wallahu a'lam.


1 comment:

patenjihah said...

tak dapat join gakk.
wah sedihnye
kepade yg join, amekla gmbr byk2..
pastu upload byk2 kt fb ke..
bolela kami2 save gambar tu
esp wajah2 ustaz dan ustazah yg dirindu :)