MUTIARA KATA..


NABI MUHAMMAD S.A.W. PERNAH BERSABDA:

"BUKANLAH KEMULIAAN ITU DENGAN MEMAKAI PAKAIAN CANTIK DAN BERSEGAK, TETAPI IA ADALAH DENGAN KETENANGAN (SOPAN SANTUN) DAN MERENDAH DIRI."

-RIWAYAT AD-DAILAMI-


Permata Agama yang diredhai ALLAH..


Wednesday, September 23, 2009

Terima Kasih..


Ramadhan telah pun meninggalkan kita.

Syawal yang mulia pula tiba meniti masa.

Syaitan laknatullah sudah mula aktif bekerja.
Detik demi detik,
Minit demi minit,
Jam demi jam,
Hari demi hari,
Berlalu begitu sahaja.
Adakah kita sedar bahawa kematian semakin menghampiri kita? Haa..jawab la sendiri.. =)



Maaf semua. Sekadar celoteh, mungkin juga peringatan pada diri di pagi yang buta ini. Terima kasih kepada kak Asma' kerana membenarkan hamba guna laptop buat sementara waktu.

Sebenarnya, saya ingin merakamkan seinfiniti kesyukuran kepada Allah Taala kerana masih memberikan peluang kepada saya untuk menulis sepatah dua di blog ini dan memberikan tubuh ini untuk bernafas serta menjalankan tugas sebagai seorang hamba.

Maaf, tujuan yang sebenarnya, saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada kedua ibu bapa, adik-beradik, guru-guru, ustaz-ustaz, ustazah-ustazah, pensyarah-pensyarah, sahabat sahabiah dan adik-adik semua yang telah meng'wish' Salam 'Aidilfitri kepada saya. Err..itu pun nak bagitahu kan? Tak mengapa la.. Anggap lah ini sebagai satu penghargaan.

Alhamdulillah, saya telah menerima lebih daripada 100 mesej ucapan hari raya, hanya melalui SMS, tidak termasuk wish melalui YM, call, emel dan di blog saya..=> Ada juga yang rajin memberikan kad raya kepada saya.. Saya berhajat untuk menyenaraikan nama-nama pengirim di bawah ini, akan tetapi masa sangat-sangat mencemburui saya. =) Syukron jazilan 'ala kullihal. Moga Allah Taala sentiasa merahmati kalian. Dan maaf sangat-sangat, bagi sesiapa yang saya tidak membalas kembali Salam 'Aidilfitri, mungkin kerana kredit sudah tiada atau sedikit sibuk atau malas ketika itu. Asif jiddan..

Setakat itu sahaja, wallahu a'lam. Sesiapa yang ingin mengucapkan Salam 'Aidilfitri kepada saya, dipersilakan, sementara Syawal masih ada..hehe..

Jazakumullah khairan kathira..

Salam 'Aidilfitri kepada semua..


No comments: